avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:

Rano parę razy pojechałem

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 14.04.2008 | Komentarze 0

Rano parę razy pojechałem do szkoły - co raz okazywało się że nie ma kolejnej rzeczy na przygotowania do dnia Amerykańskiego i musiałem bujać do domu, by wypożyczyć swoje zabawki (kable do głośników, wieżę, zapomniałem też pilota ;P).

Później pojechałem na rodzinny wyjazd do Puszczy Niepołomickiej, przy czym cała rodzina ze znajomą pojechali samochodem, a na mnie miejsca zabrakło więc pojechałem na rowerze. Na miejsce dojechałem baardzo szybko. Było tam jakieś 17km w nieco ponad 30 minut, co dawało średnią 31kmh. Jak ktoś nie chce mi wierzyć - nie musi :P W każdym razie, na miejscu zrobiliśmy 15km z tempem mocno spacerowym - 10-15kmh, a w porywach do 20 :P Średnia więc spadła na łeb i było już tylko niecałe 21kmh. Wracając byłem totalnie padnięty - za bardzo forsowałem się w pierwszą stronę. Nie jechałem za szybko, średnia rosła bardzo nieśmiało, ale jakoś dojechałem i dystans też jest przyzwoity.