avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl

Skawina

Rower:marin

Wyprawa z dużymi ambicjami, ukrócona przez złą pogodę i zrządzenie losu.

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 10.05.2010 | Komentarze 0

Pojechaliśmy pierw z Kubą do Decathlonu po buciki dla niego. Zauważyłem tam, że mam skrzywioną... sztycę :( Znowu... Na szczęście nieznacznie, dlatego po obróceniu sztycy o 180* nie widać tego tak bardzo i gorzej już nie będzie ;)

Potem na most Powstańców Śląskich, gdzie dołączył do nas Michał W. i dojechaliśmy razem do mostu Dębnickiego, gdzie odłączył się Kuba, który stwierdził że nie ma siły. Pojechaliśmy więc dalej sami racząc się co raz (częściej Michał mnie) różnymi śmiesznymi historiami z życia wziętymi (pozdro dla Jarka i jego Mercedesa na Sycylii ;)).

Dojechaliśmy w ten sposób do Skawiny, gdzie zrobiliśmy sobie dłuższą przerwę i wróciliśmy już po zmroku Krakowską i Skotnicką. Odstawiłem Michała i pojechałem w kierunku Prokocimia, do pewnej koleżanki i po drodze... miałem drugi w tym sezonie wywrot :) Niestety tym razem nie obyło się bez szkód, wygiąłem dość mocno łańcuch, co przedstawię na zdjęciach jak tylko Kuba mi je wyśle. Doczłapałem więc jakoś do domu po kawałek łańcucha, a potem do Kuby na przeszczep. Jakoś poszło, choć było z tym trochę zabawy, po czym zrobiłem jeszcze krótką rundkę po osiedlach i wróciłem do domu jakoś przed 12 w nocy.

Generalnie, chciałem zrobić ponad 75km, ale nie wyszło, bo było za późno i rower mimo wszystko, potrzebuje jeszcze trochę więcej pielęgnacji.

Wygięty łańcuch #1 © forteller

Wygięty łańcuch #2 © forteller

Trasa: dom => Bieżanowska => Kolejowa => "ziomalstwo" => Prokocimska => dom Kuby (postój) => Dworcowa => Wielicka => Limanowskiego => Na Zjeździe => Podgórska => bulwar Kurlandzki => Al. Pokoju => Decathlon (postój) => Al. Pokoju => bulwar Kurladzki => postój => bulwar Kurlandzki => bulwar Czerwieński => most Dębnicki => postój => Tyniecka => bulwary => Promowa => Benedyktyńska => Bogucianka => postój => Bogucianka => Tyniecka => Adama Mickiewicza => rynek (postój) => Krakowska => Skotnicka => Babińskiego => Karola Bunscha => Bobrzyńskiego => Grota-Roweckiego => Brożka => Wadowcika => Kalwaryjska => Limanowskiego => Wielicka => Dygasińskiego (wypadek) => park Jerzmanowskich => Żabia => Ściegiennego => Republiki Korczakowskiej => Teligi (postój) => "po osiedlach i parkach" => Ściegiennego => Nad Potokiem => Górników => Bieżanowska => dom (postój) => Bieżanowska => "ziomalstwo" => Prokocimska => dom Kuby (postój, naprawy) => Dworcowa => Wielicka => Dygasińskiego => park Jerzmanowskich => Wielicka => Teligi => "po osiedlach i parkach" => Ściegiennego => Nad Potokiem => Górników => Bieżanowska => dom (UFF)

Rower:marin

Głucha nocka

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 01.05.2010 | Komentarze 0

Była to jedna z nocnych wycieczek. Wyjechałem koło północy i zrobiłem równiutkie 60km :) W domu byłem więc przed 3, dobrze że nikogo nie obudziłem o tej porze :P W pierwszą stronę jechało się przyjemnie, jednak w drugą nie było tak kolorowo - byłem strasznie głodny, spragniony, ale przede wszystkim ZMĘCZONY. Spałem poprzedniego dnia tylko kilka godzin, więc pod koniec było na prawdę ciężko. Szkoda też, że nie miałem aparatu - widoczki w trakcie pełni, w okolicach Tyńca, przy mgiełce - poezja.

Tak więc dojechałem do Skawiny o tej porze. Fajne uczucie siedzieć na rynku w zupełnej ciszy :)

Trasa: Dom => Bieżanowska => 'kolejowo' tam i z powrotem => Kosiarzy => Bagrowa => Lipska => Krzywda => Powstańców Wielkopolskich => Klimeckiego => Most Kotlarski => Bulwary => Tor Kajakowy => Kolna => Promowa => Benedyktyńska => Bogucianka => Tyniecka => Mickiewicza => rynek (postój) => Mickiewicza => Tyniecka => Bogucianka => Benedyktyńska => Promowa => Tor Kajakowy => Bulwary => Ludwinowska => Karola Rollego => Legionów Piłsudskiego => Kalwaryjska => Limanowskiego => Wielicka => Bieżanowska => Dom