avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:

Dzisiaj znów do Tyńca, ale

Sobota, 5 kwietnia 2008 · dodano: 06.04.2008 | Komentarze 1

Dzisiaj znów do Tyńca, ale tym razem w towarzystwie. Pojechaliśmy z cucumberem i vol7. Ogólnie wyprawę można uznać za udaną, ale od początku. Zbieraliśmy się bardzo długo. vol7 mógł wyjść dopiero po 18.00, więc dopiero o 16.00 byłem u cucumbera by założyć nową przerzutkę. Głupia sprawa - nie mogłem zdjąć łańcucha ;P W każdym razie, jakoś sobie poradziliśmy, ale cucumberowi znacznie dłużej zeszło montowanie swojej przerzutki i dopasowanie łańcucha do niej. Koniec końców, ekypa zebrała się o 17.30 (Kuba wyszedł wcześniej), a wyjechaliśmy o 18.00. W pierwszą stronę jechaliśmy dość szybko - większość czasu powyżej 30kmh, dzięki czemu średnia w Tyńcu wynosiła solidne 28,5. Na miejscu złapaliśmy znów za pojazd pływający i chcieliśmy dopłynąć do drugiego brzegu Wisły, przy czym vol7 stwierdził że on nie płynie. Czemu? Bo nie i już :P Widząc jednak jak nas znosi nurt, szybko zaniechaliśmy plany przeprawy i wróciliśmy do brzegu. Zmachałem się przy wiosłowaniu nieźle, bo za wiosło mieliśmy kilkumetrową, ciężką dechę po której też wprowadziliśmy nasze pojazdy. Powrót był znacznie mniej przyjemny. Mocy zaczynało brakować, a cucumber miał problemy z powietrzem w oponie, więc średnia znacznie zmalała. Jakoś jednak dojechaliśmy i mieliśmy dziś sporo przygód ;)