avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:

Wyprawa do Tyńca z Marcinem.

Niedziela, 24 lutego 2008 · dodano: 24.02.2008 | Komentarze 5

Wyprawa do Tyńca z Marcinem. Na miejscu spotkaliśmy dwóch panów, z czego jeden miał problem z powietrzem w przednim kole. Marcin dał mu swoją pompkę, która została uszkodzona w krótkim czasie ;) Tak więc trasa wydłużyła się do Skawiny, gdzie panowie oddali Marcinowi inną pompkę. Droga powrotna była bardzo przyjemna - jechało się bardzo szybko (bo z wiatrem (: ). Czuję wyraźnie, że kondycha mi wraca, bo nie zmęczyłem się zbytnio. Jest dobrze :D

Wieczorkiem wbrałem się w jeszcze jedną przejażdżkę. Opłacało się, bo:
- Przekroczyłem 300km w tym roku
- Zrobiłem te 75km
- Podbiłem średnią
;)
Pojechałem standardowo do bulwarów, potem prosto do rynku, stamtąd pod Jubilat i na Błonia. Dalej to już tak samo jak w poprzednią sobotę.

michu bulwarami :D

Nudziło mi się podczas postoju, to się pobawiłem telefonem ;)

Kategoria 75-100km

michuroztocz
| 06:54 poniedziałek, 25 lutego 2008 | linkuj Nie nie nie. Panowie mieli w domu swoją własną pompkę ;)
Galen
| 23:38 niedziela, 24 lutego 2008 | linkuj Gratuluje pobicia swojej średniej. Dobrze, że pomagacie innym bikerom na trasie. Nie ma to jak pomocna dłoń od bratniej duszy.
P.S. Pompkę w niedziele kupiliście? Wow... Niezłe tam macie sklepy. Ja we Wrocku miał bym chyba problem :]
michuroztocz
| 20:25 niedziela, 24 lutego 2008 | linkuj Szkoda, że nie było kiedy (i w sumie czym) robić zdjęć bo było parę miejsc, które się do tego nadawały ;)
vanhelsing
| 20:20 niedziela, 24 lutego 2008 | linkuj ho, gdybym mieszkał w Krakowie, to bym chyba nie wyjeżdżał z niego nigdy :P Tak tam macie pięknie, co udowodniła moja wczorajsza wycieczka ;) Gratuluję pobitej średniej ;)
anet
| 20:06 niedziela, 24 lutego 2008 | linkuj superrrr te trasy krakowskie są:) i gratuluję pobicia średniej:)mi jeszcze daleko do takich wyczynów:) ale trening czyni mistrza hahha:)pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zipra