avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:

Samobójcza wyprawa :P Nie wiem

Sobota, 9 lutego 2008 · dodano: 09.02.2008 | Komentarze 4

Samobójcza wyprawa :P Nie wiem co mi do głowy strzeliło, ale wczoraj wróciłem z nart i rano czułem to dość znacznie. Mimo to odważnie ruszyliśmy z vol7 i efekt nawet nie jest taki zły. Liczyło się na więcej (mieliśmy jechać na Piaskową Skałę ze średnią ponad 23km/h), ale ja z pewnością nie jestem zawiedziony. W drugą stronę po asfalcie sunęło się świetnie, ale po kolei. Jeszcze w Krakowie postanowiłem zrobić zapasy i jak zwykle przesadziłem :P Nie dość, że wziąłem laptopa (żeby oglądać na miejscu zdjęcia, bo mam wylany wyświetlacz w aparacie) to kupiłem 3l soku :P Karton 1l wypiliśmy na miejscu, a dwulitrowy wiozłem aż do parku Ojcowskiego. W końcu zostawiłem go przy zamkniętym barze, gdzie mieliśmy postój i od razu poczułem ulgę. Następnie jakoś zmęczyliśmy wyjazd pod Skałę, a dalej jechało się już cudownie. Prędkość przez większość czasu powyżej 25km/h, a z górki ponad 40km/h. W dwóch miejscach zbliżałem się nawet do 60, ale niestety mam rozregulowaną przerzutkę, nie wchodzi mi "ósemka" i więcej już nie mogłem. Potem już szybko przelecieliśmy przez Kraków i... teraz zdychamy ;)

Temperaturka

michu w parku Ojcowskim

michu zjadł wszystkie drożdżówki ;(

Widoczki:

Trasa: dom => Bieżanowska => Kolejowa => Prokocimska => dom vola => Prokocimska => Dworcowa => Wielicka => Na Zjeździe => Starowiślna => J. Dietla => Wielopole => Westerplatte => Pawia => Warszawska => J. Słowackiego => Prądnicka => Wrocławska => W. Łokietka => Henryka Pachońskiego => Zielińska => Zielonki => Trojanowice => Januszowice => Prądnik Korzkiewski => Dolina Prądnika => Brama Krakowska => Ojców => Skała => Cianowice => Brzozówka => Przybysławice => Januszowice => Trojanowice => Zielonki => Zielińska => Henryka Pachońskiego => W. Łokietka => Wrocławska => Prądnicka => J. Słowackiego => Warszawska => Plac Jana Matejki => Basztowa => Planty => Starowiślna => Na Zjeździe => Lwowska => Wielicka => Dworcowa => Prokocimska => Kolejowa => Bieżanowska => dom