avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:

Zabójcza trasa: sklep rowerowy

Środa, 17 października 2007 · dodano: 17.10.2007 | Komentarze 0

Zabójcza trasa: sklep rowerowy 'Secesja' > dom :) Nabyłem nareszcie licznik rowerowy (Sigma Topline BC 906), zatem będę mógł wkońcu dodawać trasy przeze mnie przebywane. Od razu powiem, że jakimś zawodowym bikerem nie jestem, a sprzęt który posiadam do wysokiej półki napewno nie należy, toteż proszę się nie śmiać ;)

Później postanowiłem sobie zrobić krótki wypad, ale że czasu było bardzo mało nie poszalałem. 0,7km po wyjechaniu z domu zauważyłem, że licznik coś świruje z czasem (było już 10 minut nabite, a średnia prawidłowa), więc musiałem go zresetować.

Cały dzisiejszy dzień dokuczają mi zakwasy mięśni brzucha (brzuszki z dodatkowym obciążeniem - I love it (: ) . Poruszanie się na rowerze jest w tym przypadku o wiele prostsze, niż na odnóżach lecz odnotować to warto.

Trasa:
Dom>Park Jerzmanowskich>plac zabaw w okolicach ulicy Teligi/Kurczaba>dom>droga wzdłóż torów kolejowych, kierunek Niepołomice>powrót ul. Bieżanowską (wyjechałem na samym końcu ulicy)>dom

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam :)

EDIT:
No i wieczorem doszło parę dodatkowych kilometrów :) Wyjechałem o 22.00, a wróciłem o 22.30. Trasa:
Dom > obszar dawnego obozu koncentracyjnego w Płaszowie > kopiec Kraka > 'telewizornia' > 'kościółek' > a dalej to typową trasą do domu.