avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
h km/h:
Rower:szosa

michu powraca

Niedziela, 15 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 0

No i stało się. Nie mogłem dłużej żyć bez roweru :D Brzuch urósł mi przeogromny, trzeba to spalić, toteż kupiłem rower na którym mam zamiar jeździć na uczelnię.

Zakupu dokonałem poprzez allegro, niestety dość niefortunnie, bo rama jest dla mnie za krótka. Doraźnie ratuje się przesunięciem siodełka do tyłu i mam zamiar wymienić mostek na dłuższy, ale po kolei.

Dostałem rower 2 dni temu i niestety okazało się, że pomimo zapewnień o bardzo dobrym stanie technicznym, szytki nadawały się tylko do wymiany. Odchudzony o grubo ponad 200zł złożyłem go wczoraj i krótko się przejechałem. Niestety wolnobieg również dogorywał, więc przesmarowałem go dość dokładnie i pracuje już znacznie lepiej, choć wyszło sporo luzu. Na szczęście pozostałe elementy są w stanie celującym, a to zwiastuje długą i bezawaryjną pracę :) Jutro poniedziałek i zajęcia. Jeśli tylko pogoda dopisze, będzie pierwszy przejazd :) Na koniec dorzucam jeszcze kilka zdjęć i żegnam się z Wami. Do zobaczenia na drodze! :)

Mój nowy nabytek w całej okazałości :) © forteller

Obręcz Mavic Monthlery Route © forteller

Szytka Continental Giro 700cx22 © forteller

Manetka Shimano 600 Ultegra SL-6400 © forteller

Rzut okiem na przód roweru © forteller