avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl

Takie drobne deja vu

Niedziela, 11 lipca 2010 · dodano: 11.07.2010 | Komentarze 1

...albowiem czułem się jakbyśmy jechali do Rudna, gdyż w rzeczy samej, trasa była prawie identyczna.

W pierwszą stronę sporo pagórków gdzie we znaki dawało się kiepskie przełożenie do podjazdów, a jednocześnie uwypuklała się siła kolarzówki podczas zjazdów (efektem czego, całkiem miły vmax). W okolicach Krzeszowic pobłądziliśmy trochę i rozstaliśmy się z Filipem, poszukaliśmy dłuta Kuby i pojechaliśmy do Krzeszowic na dłuższy niż przyzwoitość przystoi postój. Ruszyliśmy jednak żwawo w stronę Krakowa i choć wbrew temu co Kuba pisze, nie trzymaliśmy cały czas >40kmh, pocisk był niezły. 44kmh na prostej, 65kmh podczas zjazdów na początku, później już w okolicach 30 żeby się nie pogubić. A przecież można było szybciej, kiedyś jak już skończę z pracą zrobię sobie taki wyczerpaniowy tour ;)