avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:marin

Tyniec

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 24.05.2010 | Komentarze 1

Wyjazd pożegnalny z Kubą, ale wcześniej kilka spraw "na mieście". Wyprawa raczej ciężkostrawna - jechało się powoli i ociężale. Głód dokuczał przeraźliwie. Nothin special, że tak się wyrażę. Mimo to, umyłem sobie rower. Nie cały oczywiście, ale jest nieźle.

Trasa: dom > Bieżanowska > Wielicka > Dworcowa > Prokocimska > dom Kuby /postój/ > Prokocimska > Dworcowa > Facimiech > Podlesie > do Mateusza > /na piechotę/ > Prosta > Szara > Dygasińskiego > Wielicka > Dworcowa > Prokocimska > dom Kuby /postój/ > Dworcowa > Wielicka > Limanowskiego > Lwowska > Na Zjeździe > Podgórska > bulwar Kurlandzki > bulwar Czerwieński > Most Dębnicki > Tyniecka > Widłakowa > tor kajakowy /postój/ > Widłakowa > Tyniecka > Zielińskiego > Monte Cassino > bulwar Wołyński > Ludwinowska > Karola Rollego > Legionów Piłsudskiego > Kalwaryjska > Limanowskiego > Wielicka > Bieżanowska > dom