avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:marin

interesy + tyniec

Piątek, 21 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 2

Dzisiaj szybki wypad w interesach. Potem postanowiłem, że pojadę do Tyńca zobaczyć co tam słychać. Nie wygląda to najlepiej, Pychowice w dużej mierze zalane, plac pod klasztorem w Tyńcu - zupełnie pod wodą. Miejscami pełno błota, dużo strażaków. Krótko mówiąc, niby duża woda za nami ale tragedia wciąż trwa. Średnia mogłaby być wyższa, gdyby nie odcinki gdzie trzeba było jechać 5km/h, a potem 15km/h żeby nie obrywać tak strasznie błotem.

Trasa: dom > Bieżanowska > Wielicka > Limanowskiego > Lwowska > Na Zjeździe > Podgórska > Rybaki > bulwar Inflancki > Świętego Stanisława > bulwar Czerwieński > Aleja Krasińskiego > Aleja Mickiewicza > Reymonta > Jana Buszka > Stanisława Przybyszewskiego > Lea (postój) > Przybyszewskiego > Buszka > Piastowska > Al. 3 Maja > Focha > Kasztelańska > Kościuszki > Księcia Józefa > Most Zwierzyniecki > Tyniecka > Widłakowa > Kolna > Promowa > /postój/ > Promowa > Kolna > Widłakowa > Tyniecka > Rynek Dębnicki > Marii Konopnickiej > bulwar Wołyński > Ludwinowska > Karola Rollego > Legionów Piłsudskiego > Kalwaryjska > Limanowskiego > Wielicka > Bieżanowska > dom