avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:marin

Wieczorowa przejażdżka z Mateuszem

Środa, 12 maja 2010 · dodano: 13.05.2010 | Komentarze 4

Szczerze mówiąc... nie chce mi się pisać jakiegoś długiego opisu :) Koło 23 wyjechaliśmy z Mateuszem na przejazd dookoła Nowej Huty, tempo spacerowe, fajnie i przyjemnie. Następnie trafiliśmy do Tesco, gdzie kupiliśmy zapasy i trochę się przejedliśmy. Stwierdziłem, że przyda mi się mały rozjazd, dlatego też pojechałem w stronę błoń, zrobiłem jedno okrążenie i wróciłem, a przy okazji średnia ładnie podskoczyła.

PS. Roweru dalej nie umyłem

Postój w Tesco © forteller

Przybliżenie na zabliźnienia po wczorajszym © forteller

Trasa: dom => Bieżanowska => Kosiarzy => 'kolejowo' => Półłanki => Klasztorna => Al. Jana Pawła II => Al. Pokoju => Nowohucka => Szklarska => Krzywda => Gromadzka => Prokocimska => Dworcowa => Wielicka => Tesco (postój) => Wielicka => Dygasińskiego => Żniwna => Muzyków => Na Wrzosach => Jasińskiego => Prosta => Bieżanowska => dom (postój) => Bieżanowska => Wielicka => Statoil (postój) => Wielicka => Limanowskiego => Lwowska => Na Zjeździe => Podgórska =>bulwar Kurlandzki => bulwar Czerwieński => Aleja Krasińskiego => Aleja Focha => Na Błoniach => Piastowska => Aleja 3 Maja => Piłsudskiego => Planty => Wiślna => Rynek => Sienna => Starowiślna => Na Zjeździe => Lwowska => Limanowskiego => Wielicka => Bieżanowska => dom

michuroztocz
| 13:01 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj ciii... Mateusza rower jest ble, nie nadaje się do jazdy, jest beznadziejny i niedobry ;)
wojtas71
| 10:38 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Nie umyty dalej ?, a jakby czyściejszy jednak ;) chyba, że "odpada" w czasie jazdy ;P
Author'ek Anonim M fajowy ;)
Pozdrowerek :)
michuroztocz
| 18:37 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Nie no, jak na swój rower to ogarnąłeś konkretnie
Anonimowy Mateusz | 09:25 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Jak na mnie tempo było dość szybkie :P, bynajmniej na początku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz