avatar Ten blog rowerowy prowadzi michuroztocz z miasteczka Kraków. Mam przejechane 7676.65 kilometrów w tym 468.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michuroztocz.bikestats.pl
Rower:marin

Takie tam sobie kręcenie z bonusem

Wtorek, 11 maja 2010 · dodano: 12.05.2010 | Komentarze 8

Dnia dzisiejszego, jak to zwykle bywa, chciałem zrobić jakąś większą traskę. Wyszło jak wyszło, ze wszystkim było pod górkę.

Wyszedłem z domu bardzo późno, praca już czyhała nade mną, ale mimo to chciałem jechać czym dalej. Niestety nie było tak wesoło, łańcuch dopisywał dość mocno, a do tego nie był dokładnie wyczyszczony. Dlatego stwierdziłem, że wrócę do domu, wyczyszczę go dobrze i naoliwię, co też uczyniłem. Pognałem potem dalej standardową trasą przez Nową Hutę, a w trakcie zadzwonił do mnie Kuba i jasnym stało się, że muszę znaleźć się u niego możliwie szybko. Pomyślałem więc, że skorzystam z każdej możliwości i skrócę trasę jak najbardziej. To też miałem w zamyśle wjeżdżając w tą drobną kałużę... która ni stąd, ni zowąd okazała się głębokim dołem wypełnionym mułem. Nie będę nic mówił, zdjęcia wyrażą więcej. Dodam tylko, że zanurzyłem się po piasty, a kałuża miała może 2m długości. Wyglądała zupełnie niepozornie. No i niestety, cały czas łańcuch daje o sobie znać.

Sprawca całego zajścia © forteller

Przednie koło po wszystkim © forteller

Rzut okiem na napęd © forteller

Cały rower... no większość © forteller

Moje buty :) © forteller

Trasa: dom => Bieżanowska => Prosta => Jasińskiego => Snycerska => Muzyków => Dygasińskiego => park Jerzmanowskich => Górników => Bieżanowska => dom (postój) => Bieżanowska => Kosiarzy => 'kolejowo' => Półłanki => Klasztorna => Al. Jana Pawła II => Al. Pokoju => Nowohucka => Szklarska (incydent) => Krzywda => Gromadzka => Prokocimska => dom Kuby (postój) => Dworcowa => Wielicka => Bieżanowska => Dom

PS. Roweru jeszcze nie umyłem, najlepsze wolę zostawić na później.
Kategoria GPS, Miasto tu i tam

michuroztocz
| 13:44 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Na rowerze nie zrobiło to żadnego wrażenia ;)
wojtas71
| 10:33 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Nie szkoda było rowerku ?, bo tak mi się wydawało, że unikasz takich warunków pogodowych :D
Pozdrowerek :)
michuroztocz
| 00:52 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Wolę jednak cieszyć się, że było "tylko" błoto
vol7
| 18:40 środa, 12 maja 2010 | linkuj Galen - znając Micha, to by przejechał i po zbrojeniach ;P
Galen
| 13:51 środa, 12 maja 2010 | linkuj Koszmar! Dobrze, że głębiej nie było albo jakieś zbrojenia nie wystawały.
michuroztocz
| 10:46 środa, 12 maja 2010 | linkuj a rower dalej stoi brudny... :p jupi! Pierwsze komentarze w tym roku! ;)
vol7
| 05:18 środa, 12 maja 2010 | linkuj Masakra ; p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jazyc